.

.

piątek, 20 stycznia 2012

Medytacja w lesie

Podtytuł miał brzmieć:
'No przecież tylko grałem!'


Rysunek zrobiony ze starego szkicu. 
Nasiedziałam się przy nim sporo i wypiłam hektolitry herbaty, ale wydaje mi się, że warto było. =)

Na obrazku od lewej:
Mika, Faust Bażancie Pióro, Elleani Amanodel 

   Słowo wyjaśnienia dla niewtajemniczonych:
 Mika to zwierzęcy towarzysz Elli, słucha jej i pomaga
  Faust to bard/skald z naszej drużyny, początkowo bardzo natrętny wobec mojej pół-nimfy,
  Elleani to moja postać z sesji RPG, druidka pół-nimfa pół-elfka, która codziennie udaje się do lasu na medytację- i lepiej, żeby jej wtedy nie przeszkadzać, bo Mika czuwa!



  Dodaję powiększenia postaci.

 

1 komentarz:

  1. Ogólnie nie przepadam za 'obrazkami z kompa' (przepraszam!:), ale to mi się niesamowicie podoba. Waaarto było się nasiedzieć ;))

    OdpowiedzUsuń